Friday, May 30, 2008

Μ' ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ...


Μέσα σε δύο περίπου μήνες, ο σχετικά άγνωστος μέχρι πρόσφατα στο ευρύ κοινό Βγενόπουλος, κατάφερε να αποδείξει ότι είναι ο πιο ταλαντούχος και δυναμικός επιχειρηματίας του τόπου. Αρχικά, με την ίδρυση της ΠΕΚ, κατάφερε να αναγκάσει ολόκληρη οικογένεια Βαρδινογιάννη να συνεργαστεί μαζί του. Και μη μου πει κανείς για κοινό Παναθηναϊκό όραμα. Η φράση "ενιαίος Παναθηναϊκός" δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε ειλικρίνεια από τη φράση "όλον ΠΑΣΟΚ" που λέμε και μεις στα συνέδρια. Η τελευταία του όμως κίνηση ήταν η πιο εντυπωσιακή, αφού η Vivartia ανακοίνωσε ότι μειώνει τις τιμές του γάλακτος κατά 3%. Φυσικά δεν πρόκειται για προσφορά προς τα λαϊκά στρώματα. Άλλωστε δεν είναι αυτός ο ρόλος των επιχειρηματιών. Η είδηση όμως έπαιξε σε όλα τα δελτία και σχολιάστηκε θετικά στις εφημερίδες και στο ραδιόφωνο. Τέτοια διαφήμιση είναι προφανές ότι θα του κόστιζε πολλαπλάσια από τη μείωση της τιμής του γάλακτος. Πρόκειται προφανώς για μια κίνηση υψηλότατου επιπέδου marketing, τόσο επικοινωνιακού, όσο και επιχειρηματικού. Καλό θα ήταν λοιπόν στα Οικονομικό Πανεπιστήμια, αντί αποστειρωμένοι και εκτός αγοράς καθηγητές να θεωρητικολογούν από έδρας, να τον φωνάξουν για κανένα σεμινάριο. Σίγουρα δε θα χάσουν.

2 comments:

kostakis said...

το καλύτερο σεμινάριο το έδωσε μέσα στη Βουλή, ένας με όλους και κανείς δεν τον στρίμωξε. Το θέμα είναι η προκατάληψη με την οποία αυτή η χώρα αντιμετωπίζει την επιχειριματικότητα, παρόλο που η κρυφή φαντασίωση όλων των ελλήνων είναι να κάνουν το κόλπο γκρόσσο και να τα κονομήσουν

axilleas said...

Στη βουλή το θέμα δεν ήταν να στριμωχθεί ο Βγενόπουλος αλλά η κυβέρνηση. Η επιχειρηματικότητα αντιμετωπίζεται όπως αντιμετωπίζεται γιατί το κόλπο γκρόσσο δεν είναι επιχειρηματικότητα.